Co to jest od 6 do 5 blackjack

kasyno w filadelfii ms otwarte

Dwie skargi.Oto i wszystko, co zajęło Zarządzania według standardów reklamy (ASA), aby uniemożliwić w marcu jeden z telewizyjnych reklam zakładów sportowych Sky Bet.Teraz, kiedy dowiedział się o tym, że bezsensowny zakaz odwołane do odwołania, trudno sobie wyobrazić, kto by narzekał na taki wzrost.Dokładnie tak samo i przemysłu trudno zrozumieć decyzję ASA go zakazać.Mniej absurdalne byłoby założenie, że skargi wpłynęły od ambasadorów Sky Bet Podłogi Мерсона i Matta Le Тиссье, w przeciwieństwie do жалобщиков, które zakładają faktyczną winę.Na przykład w reklamie, o której mowa, pojawiła się piłkarski prowadzący Jeff Стеллинг, pytaniem: "jak wielka jest wasza sportowa łeb?" Ona była skupiona na wiedzy sportu, oszczędzania graczowi użyć funkcji Sky Bet Request a Bet.Co jest powodem jego zakazu?To oznaczało, że sportowe wiedza może pomóc komuś postawić na sport.Ponownie, trudno zrozumieć, kto mógł złożyć lub podjąć podobną skargę – dwa razy, nie mniej.Ale teraz nie czas krytykować ASA, a zamiast tego, ona zasługuje na pochwałę.Dzięki obiektywnej analizy faktów ma odwagę zrezygnować początkowo złą decyzję.Taki jest obecny anty-hazardowej klimat w wielkiej Brytanii, że ASA może odejść nieukarana, gdyby już nigdy więcej nie pozwoliła tej reklamie wyjść w eter.Jednak organ regulacyjny działał z moralnego punktu widzenia.Możliwe, ze strony Sky Bet było upokarzające męczące wyjaśnić podstawowe zasady w obronie reklamy; ale to prawdziwy powód do świętowania dla naszej branży, że popieranie tego, co jest słuszne, może mieć pozytywne wyniki.Każda taka przyczyna, niezależnie niewielkim ona nie była, jest metaforyczne kamieniem milowym w zmianie społecznej narracje.W dodatku do dobrowolnego zwiększenia problem finansowania hazardu, potwierdzoną niektórymi największymi operatorami w wielkiej Brytanii w czerwcu, wraz z dobrowolnym zakazem reklamy gwizdka do gwizdkiem, ogłoszonych w grudniu, zakłady MEDIA borykają się z przerażającą rzeczywistością.A teraz odwróć się: w końcu, pozytywne historie związane z hazardem, naprawdę istnieją.Aaa!Operatorom nie należy się martwić o zbyt restrykcyjnych zaleceń, gdy bukmacher firma, w istocie, powinna unikać dyskusji na temat sportu w swojej reklamie.Wyobraź sobie firmę turystyczną, której nie wolno reklamować zalety wiedzy turystów?Wyobraź sobie fabrykę, której nie wolno opisać cechy nowego samochodu?Nie zapominajmy, że to była reklama, która obejmowała marki GambleAware wszędzie i kończyła się tym, że Стеллинг przypominał widzom: "kiedy zabawa się skończy, zatrzymaj się." To było tak odpowiedzialnie, jak można dostać się do telewizji – za każdy produkt.Nie było żadnych nierealnych obietnic wygranych, nie było żadnych заискивающих żarcików" facet".Tam było po prostu opis produktu, o którym była mowa, i reklama korzyści z jego użytkowania.Jeśli tego nie dopuścić, cały marketing może być równie dobrze zwinięte, tracąc miliardy dochodów i miliony miejsc pracy.Można by argumentować, że ASA należało natychmiast odrzucić początkowe skargi, jak to często bywa w przypadkach związanych ze stawkami.Ale mogą być i korzyści Sky Bet – i szerszej branży – испытавшей udaną atrakcją tego rodzaju.Gdyby słuchania zajmowali się pewnych zasad, sprawiedliwość mogło by uciec od nas wszystkich.Gry hazardowe, jednak mogą trzymać głowę wysoko, słysząc jakieś przyjemne dobre wieści.Chociaż to już powinno być brane za pewnik, reklamowe, działy mogą teraz odetchnąć z ulgą.Nieprawidłowa, nieodpowiedzialna reklama powinna nadal karane, a inne-nie.ASA, być może pomyliłem się w pierwszym przypadku, ale problem jest i zawsze będzie taka prosta.Zdrowy rozsądek bierze górę. co to jest od 6 do 5 blackjack.