Sekret wygrywania na automatach

gotówka o dużo kasyno recenzja

Po serii niedawnych sporów z organami standardów reklamy hazard przemysł, wygląda na to, zyskała złą reputację za produkcję reklamy wprowadzającej w błąd, który przedstawia czystą "гламоризацию" stawek.To pytanie wybuchł w MEDIACH, które przypisywali oświadczenia ASA o tym, że reklama BGO z Dobrej Тройером w roli głównej był błąd, bo "ogólne wrażenie z reklam polegała na tym, że bogactwo tego człowieka otrzymano od wygranych w grach losowych, których widzowie mogą również osiągnąć".Podczas gdy dla bukmacherów ważne jest, aby być szczerzy ze swoimi klientami, zarabiać pieniądze – to okazja, aby po licytacji-naprawdę, to główne atrakcje dla wielu graczy.W rzeczywistości, wiele reklam гламурят swoje produkty lub usługi, aby przyciągnąć klientów, i to, być może, definicja reklamy.Dlaczego więc ASA, tak i niektóre witryn informacyjnych, reportaży, tak przerażony reklamie stawek?Gambling Insider zapytał Steve ' a Донью, dyrektora generalnego www.gamblingconsultants.co.uk i stały uczestnik Gambling Insider, wliczając poprzednie artykuły o demonizować hazardu branży, aby przedstawić nam swoją opinię: "Niedawny wybuch rozwiązań ASA, wygląda na to, powoduje obawy co do negatywnego wpływu reklamy hazardu w ogromnej mierze.Wkrótce będą czy nie będą podejrzewać, że po prostu pokazać ludziom, że im zabawy, a hazard to bezpośrednia przyczyna zależności? "Są zakazane wyraźnie комичную reklamy BGO, gdzie szef kasyna małego człowieka prowadził luksusowy styl życia, bo "zasugerował, że hazard może być sposobem na osiągnięcie bezpieczeństwa finansowego".Zakazane reklamy Sky Bet, w której lektorem mówi o postaci jak o tym, że w jednej chwili sprawia, że przetwarzanie, a w następnej jest gwiazdą rocka, bo myśleli, że to narusza przepisy zakazujące pokaż hazard jak zwiększenie osobistych cech tych gier.W obu przypadkach ASA, moim skromnym zdaniem, przegiąłeś, wyłożył zasady zbyt przesadny i powinien być powołany do tego"Lub, być może, ASA powinna zezwalać tylko reklamy hazardu, gdzie Ray Winstone dostaje drugie uderzenie w twarz kijem do krykieta, kiedy śpiewają hymny, bo wtedy każdy by wiedział, gdzie stoimy.Hazard-to jest zabawa, można wygrać pieniądze.To takie fakty, jak i druga strona, i powinniśmy pozwolić przynajmniej pokazać sekret wygrywania na automatach. . "Powodem, dla którego ASA bierze notorycznie, polega na tym, że, jak już mówiłem wiele razy wcześniej, hazard toksyczne politycznie.Lobby przeciwko terminali ustalonych stawek, które są sektory funduszu hazardu branży, rozpowszechnia swój zapach we wszystkie szczeliny współdziałania państwa z hazardem.ASA po prostu reaguje na polityczne ciśnienie, bezpośrednio lub pośrednio. "Niestety, wszystko to za symptomatyczne dla post-prawdomównego świata, w którym żyjemy.dowody nie są potrzebne, po prostu niektóre violent byłych narkomanów i komercyjnie mściwi, aby wywołać zamieszanie wokół tego, co jest teraz skrzydlate frazy "potencjalne szkody".Dlatego u nas nie ma mowy o zakazie reklamy hazardu do zlewni, po prostu na wypadek, gdyby sama myśl o grach hazardowych w ciągu dnia sprawi, że małe dzieci złamać wszystkie nasze wiekowe zasady i wyrzucić swoje kieszonkowe na jakieś bingo online"Przypływ zdecydowanie zamienia się w reakcję, i, niestety, jak branża wydaje się, że nie są zmotywowani do walki z tym gotówka o dużo kasyno recenzja. . "Analogia z tym, dokąd zmierzamy, polega na tym, że zamiast zmuszać ludzi do noszenia pasy bezpieczeństwa w swoich samochodach, musimy po prostu zakazać im odpalić je, ponieważ każdy samochód jest potencjalnym wypadków drogowych, czekających na swój czas.Analogia psuje, chociaż, gdy bierzesz pod uwagę a) jest znacznie więcej badań tym, dlaczego ludzie rozbijają swoje samochody, b) ofiary wypadku wciąż nie wzywają do zakazu samochodów i) użytkownicy rowerów nie zachowują się jak idioci i wymagają, aby samochody w kolejce z drogi.Dobrze, może i nie), ale pojawi się obraz"Nikt nie zakłada, że reklama hazardu musi mówić nieprawdę lub nadmiernie przedstawiać ją jako działalność.Ale na pewno musi być jakiś wgląd w to, co ludzie posiadają podstawową inteligencją i że niejasno zabawa/surrealistyczne reklama nie sprawi, że nagle się uzależnić.Teraz, jeśli ASA może pokaż nam dowód tego, gdzie Verne Тройер, ubrany jak szef hip-hop kasyno, развлекающийся z Paris Hilton, zmusił kogoś sprzedać swoje rzeczy i postawić wszystko na 3.30 w Kempton park, wezmę to wszystko z powrotem.Ale jestem prawie pewien, że to po prostu jakaś klasa średnia, насмехающийся nad hazardem w połączeniu z lenistwem słuchać nauki i rozumu.Niestety, jest to regulator powinien wykazać te wady, to jest to czego zwykle oczekujemy od naszych polityków" jak zarabiać na hazardzie crash. Co do niedawnego zakazu reklamy BGO, to ASA oświadczyła: "mamy surowe zasady reklamy hazardu, aby chronić konsumentów, w szczególności młodych i wrażliwych ludzi.Jak i w tych ostatnich przypadkach, będziemy podejmować zdecydowane działania tam, gdzie zasady zostały naruszone".Zamiast pranie mózgu widzom, przekonać ich o tym, że hazard obiecują czarujący styl życia, o wiele bardziej prawdopodobne, że bukmacherzy starają się stworzyć игривую, baśń komediową " kawaler księżycowy, zabawną reklamę, która może spodobać się miłośnikom zabawy i odpowiedzialny graczy na całym świecie.Możliwe, ASA i MEDIA powinny dać społeczeństwu więcej zaufania. ile kosztuje wskaźnik holdem.