Kasyno Santa fe online gratis

st louis automat do gry co

Niestety, wygląda na to, że "nowy rok, nowa ja" - to nie mentalność, przyjęty przez wszystkich brytyjskich operatorów – w każdym razie w tym, co dotyczy przestrzegania zasad reklamy.Zarządzanie według standardów reklamy (ASA), przeprowadził stresujące 2019 rok, w którym organ regulacyjny zakazał reklamy wielu dużych operatorów, w tym Football Index, 32Red, Casumo i Coral.Zaledwie osiem dni do 2020 roku, a ASA już została wywołana akcja, a winowajcą była reklama Betway, która, jak się okazało, jest w konflikcie z kodeksem Komisji reklamowej praktyki (CAP).W reklamach na YouTube (i bądźmy szczerzy, że to właśnie reklama) jest шутливое wideo, w którym piłkarz West Ham united Declan Rice jest główną gwiazdą.Kod CAP zakazuje każdej osobie, nie jest unikatowy ponieważ w momencie zdobycia 25 roku życia, na udział w reklamie hazardu.Reiss ' owi 20 lat.To nie jest fizyka jądrowa.Oczywiście, że Betway nie zwróciła uwagi w sierpniu ubiegłego roku, kiedy ASA zabroniła płatnej reklamy Facebook z Football Index do użytku przez nieletnich piłkarzy; lub, być może, to było celowo ignorowane.Co gorsza, ta zasada działa już jakiś czas.Najbardziej zaskakujące jest to, że Betway chciała podnieść ręce do góry, przyznać reklamy niewłaściwym krokiem i wziąć bana; zamiast tego operator twierdził, że filmy na YouTube w ogóle nie było reklam, stwierdzając w raporcie ASA, że film nie zawierał treści reklamowych", czyli nie byłoby sprzeczne z kodu CAP.Odpowiedź ASA na ten argument był prosty: na YouTube-kanał Betway YouTube pojawiło się wideo, na którym przedstawione są zawodnicy, na których konsumenci będą mogli postawić w przyszłości, ubrani w koszulki piłkarskie z widocznym logo Betway.Innymi słowy, jeśli wygląda jak kaczka, chodzi jak kaczka i znachorów jak kaczka, to chyba kaczka; niezależnie od tego, woli czy Бетуэй nazywać go "redakcyjnych treścią"."Celem każdej treści tworzonych przez spółkę do publicznej produkcji, przeznaczony jest (przynajmniej częściowo) do reklamy; w przeciwnym razie, dlaczego firmy w ogóle zainwestować w niego pieniądze?Dla Бетуэя twierdzenie o odwrotnej tylko demonstruje chęć uniknięcia zarzutów.Dla mnie najbardziej uderzające w tej sytuacji jest to, jak łatwo można było uniknąć tego wszystkiego.Operator wykorzystał Rysunek w wideo na YouTube z powodu jego współpracy z klubem "West Ham", którego głównym sponsorem jest z 2015 roku.Jednak w "West Хэме" jest wielu graczy w wieku powyżej 25 lat, których można byłoby wybrać się do treści Betway, więc po co wybierać 20-letniego Rice ' a?To wydaje się niepotrzebnym ryzykiem, który nie окупился.W tej chwili jedyną karą dla Betway jest usuwanie wideo, ale zabieg ten jest teraz stała się codziennością dla ASA.W dodatku do zeszłego roku zakazu piłki Nożnej indeksu Coral otrzymała podobną karę w 2019 roku za reklamę, uznanej "nieodpowiedzialną i potencjalnie szkodliwej"; 32Red zabroniła dwie reklamy za odwołanie się do dzieci, a Casumo spotkał podobny los za reklamę skierowaną na słabszych graczy.Podczas gdy obecna kara ASA może być zbliżona do uderzenia na nadgarstku, jedynym wynikiem stale нарушаемого regulacji jest zaostrzenie tej regulacji, potencjalnie prowadzące do wprowadzenia kar dla tych, którzy nie przestrzega go, lub do całkowitego zakazu reklamy gier hazardowych.Ostatecznie zadanie ASA polega na tym, aby chronić słabszych od tego, aby stać się celem, i przemysł musi współpracować z urzędem, a nie przeciwko niemu.Korzystanie z Betway kanału YouTube, aby przyciągnąć potencjalnych graczy-to doskonały przykład niestandardowego myślenia zespołu marketingu.Ale jeśli chodzi o samego kodu promocyjnego, wymaga trochę mniej kreatywności.Zasady to zasady. kasyno Santa fe online gratis.