Najbliższe kasyno to cedar rapids iowa

pilnować psów najłatwiejszy stół pokerowy

Robin Reed, dyrektor generalny Gaming Innovation Group, mówi wyłącznie Gambling Insider na temat wyników finansowych grupy za drugi kwartał 2018 roku i przyszłych możliwościach wzrostu.Przychody GiG wzrosła o 39% w ujęciu rocznym, do 36,9 mln euro ($42,1 mln), podczas gdy organiczna przychody wzrosły o 30%.Jeśli twoje dochody rosną tak szybko, dlaczego twoim EBITDA trochę spadł z 1,9 mln euro do 1,7 mln euro w swoim ostatnim raporcie za drugi kwartał?Jesteśmy w stanie, gdy aktywnie inwestujemy.Aby być konkurencyjnym, trzeba było rozwijać na wielu branż, a teraz rozszerzyły się do tego stopnia, że mamy napięcie oferta na każdej dużej pionie.Oczywiście, ten okres ekspansji negatywnie wpłynął na naszej EBITDA w perspektywie krótkoterminowej, ale teraz jesteśmy gotowi do wzrostu, ponieważ pracujemy pełną parą.W rezultacie, zobaczymy, że w przyszłości nasz EBITDA poprawi.GiG Comply zamierza podpisać kontrakt z dwoma nowymi klientami zewnętrznymi.Jaki wpływ twoim zdaniem, strona internetowa będzie na przyszłą wydajność?Compliance-to chyba najważniejszy aspekt, z którym teraz stoją duzi operatorzy branży gier online, dlatego wiele z nich, włączając w to nas samych, stawiają compliance w centrum swoich operacji biznesowych.Już zaczęliśmy jeździć produktu GiG Comply, zapewniając sobie dwa nadchodzących umowy i duże odsetki.To na pewno może to być przydatne dla naszej działalności i dochodów w przyszłości, z powodu silnego zainteresowania, które już widzieliśmy.Marketingowe koszty spadają w porównaniu z głównych dochodów.- Dlaczego to jest?Zwiększyliśmy marketingowe koszty w przeddzień mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji, i w rezultacie nasz udział wydatków na marketing wzrosła w okresie do turnieju.Jednak teraz skupiliśmy się na marketingu wydajności.Po zakończeniu mistrzostw świata spodziewamy się, że marketingowa część będzie jeszcze mniej.Nie możesz mi powiedzieć o żadnych nowych krajach, w których GiG obecnie planuje rozszerzyć się w najbliższej przyszłości?Obecnie jesteśmy bardzo zadowoleni z tego produktową portfelem, który mamy i który rozwijamy.Dlatego chodzi o rozszerzeniu naszej geograficznego systemu.Mowa też jest o tym, aby jeszcze bardziej poprawić nasze istniejących produktów, ich wysokiej jakości i w ogóle zoptymalizować tam, gdzie jest to możliwe.Co stoi za twoim partnerstwem z Hard Rock International?Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Hard Rock wybrała nas do tego partnerstwa, a także pomogła im udać się w New Jersey z ich ofertą kasyna w lipcu.Jeszcze jedną rzeczą, z której byliśmy zadowoleni, w związku z tym partnerstwem, był fakt, że Hard Rock ma ambicje stać się największym online przez operatora w stanie, co też mogło by przynieść nam korzyści finansowe.Czy można zobaczyć jeszcze wiele możliwości regulacyjnych, takich jak zniesienie Ustawy o ochronie profesjonalnych i amatorskich sportów (PASPA) w USA, otwierającym nowe możliwości dla koncertów w najbliższej przyszłości?Jesteśmy jedną z niewielu firm, które przeszły pełną certyfikację w New Jersey, co, oczywiście, jest dozwolone i pozwoli nam nawiązać wiele nowych znajomości.Jesteśmy również bardzo dobrze позиционируемся w USA, aby zalogować się na inne państwa, ponieważ coraz więcej rynków zaczynają się otwierać.Szwecja teraz zaczyna przechodzić swoje deregulacja, dlatego podajemy tam nasz wniosek.Badamy także możliwość wyjścia na duński rynek wraz z kilkoma innymi miejscami w Europie, gdzie planujemy uzyskać nowych licencji w przyszłym roku.Korzyści, które mamy, polega na tym, że zwykle wychodzimy na nowy rynek z jednym z naszych B2C-operatorów, aby uzasadnić inwestycje w nowe rozporządzenia.To jest nasz własny, unikalny podejście.Czy widzisz, że przepaść między swoimi B2C i B2B firm zmniejsza się w przyszłości?GiG ma stać się największą firmą z pełnym zakresem usług w branży gier online.Skupiamy się na naszej branży B2B, i rośnie bardzo szybko, z prędkością 80% w ujęciu rocznym.Operatorzy odgrywają rolę w osiągnięciu tego celu, dostarczając oddziałów, które znajdują się w naszym programie partnerskim.To pomaga zwiększyć nasze ilości i zapewnić lepszą szerokość dostaw.W wyniku B2B potencjalnie może rosnąć nawet szybciej, niż biznes B2C, był wolny do przodu.Jakie są główne strategiczne inicjatywy w celu promowania GiG do przodu?Skupiamy się na naszej операторском biznesie, ponieważ chcemy stworzyć potężne marki na kilku wybranych rynkach, dlatego konsolidujemy nasze grupy fokusowe i marketingowe koszty.Rezygnujemy z tradycyjnego marketingu online - gry i zamiast tego przechodzimy do marketingu cyfrowego wydajności.Odporność, wraz z zachowaniem wymogów, stawia się w centrum naszej działalności.Ostatecznie, oczywiście, jesteśmy firma technologiczna domyślnie, i wszystko, co robimy, wynika z naszej własnej technologii i naszych produktów.Rzecz w tym, aby skupić się na tym, aby nasza technologia i nasz produkt do perfekcji, abyśmy mogli stać się najbardziej skalowalne firmą na Ziemi. Najbliższe kasyno to cedar rapids iowa.