Kasyna w pobliżu automaty do gry

star kasyno złote wybrzeże sylwester

Onboarding provider HooYu opublikował wyniki, które pokazują, że aż 30% klientów odchodzą podczas rejestracji.W raporcie uwzględniono problemy, z jakimi borykają się operatorzy gier w wielkiej Brytanii i za granicą.Zawiera on informacje od operatorów, którzy analizują wypadanie klientów i ich przyczyny.W raporcie podkreślano różnica w wydajności lejka między małym, średnim i dużym przedsiębiorstwem, a także to, jak skuteczny jest każdy operator w KYC.Pokazał, że średnio 86% brytyjskich klientów odbywają się KYC podczas rejestracji; dla zagranicznych operatorów wskaźnik ten spadł do 70%.Ale 14% 80% odchodzą podczas procesu adaptacji, podczas gdy liczba ta wzrasta do 30% dla firm spoza wielkiej Brytanii.Było również analizowane ilość czasu, który należało do obróbki KYC; średnio zajmowało 11 min kasyna w pobliżu automaty do gry. w wielkiej Brytanii, ale dla firm za granicą to może zająć pół dnia.Hoya okazało się, że większość klientów w wielkiej Brytanii i za granicą odchodzili, gdy ich prosili przedstawić dowód posiadania środków.To może być związane z życiem prywatnym lub czasami z działalności przestępczej.David Pope, dyrektor marketingu HooYu, powiedział: "Ten badanie podkreśla szkody wyrządzone całym sektorze, gdy operatorzy nie doskonalą swoje procesy KYC."Kilku stosunkowo niewielkich zmian wysiłku operatorzy mogli wygrać jeszcze tysiące klientów z płynnym przejściem na UI i UX, które klienci są łatwiejsze do wykonania, aby mogli z powodzeniem dokonać wpłaty i uzyskać ten zakład na czas". star kasyno złote wybrzeże sylwester.