Jak zrobić tasowanie żetonów pokerowych

wind creek kasyno hazard wiek

Dyrektor generalny Fast Track Solutions Simon Лидзен powiedział Gambling Insider o postępie dostawcy i przyszłości CRM w branży gier online.Jaka była twoja przeszłość, aż do pojawienia się rozwiązań Fast Track?Ja już dość długo pracuję w branży gier.Zacząłem swoją karierę w Betfair, gdzie spędził trzy lub cztery lata, a następnie przeniósł się do Hiszpanii, a następnie wrócił na Maltę, aby pracować na Betsson około czterech lat.W sumie pracuję w tej branży już od około 13 lat, w różnych firmach, w tym Fast Track.Stał się współzałożycielem Fast Track w 2016 roku jak zrobić tasowanie żetonów pokerowych. Jak powstał pomysł założenia firmy?Fast Track ma krótką historię, bo początkowo nie pracowali z CRM.Zaczęliśmy pracować z kasyna white-label jako partnera wzrostu.Przyszliśmy na pokład wraz z kilkoma partnerami, którzy wszczynali nowe kasyno na tym, że w tym czasie nie było platformą GiG.Następnie Fast Track zapewni naszym ekspertom w dziedzinie gier online doświadczenie w pracy z produktami, a następnie zasoby dla rozwoju technologii dla stron internetowych.To wciąż część naszego biznesu, ale teraz jest to bardzo mała część biznesu.Wkrótce po tym, jak wprowadziliśmy jedno z pierwszych kasyn, zaczęliśmy szukać na rynku narzędzia, które mogłyby korzystać z wewnątrz firmy, ale nie mogli znaleźć nic odpowiedniego do tego celu.Będąc dość małym zespołem, wiedzieliśmy, że musimy obracać i robić to sprytny sposób, więc szukaliśmy czegoś, co mogłoby służyć wielokanałowym rozwiązaniem.Wtedy właśnie postanowiliśmy opracować swój własny; czysto przeznaczony do użytku wewnętrznego.Rok później, kiedy przyjechaliśmy w ICE London w poszukiwaniu nowych możliwości dla partnerów wzrostu na rynku kasyn, skończyliśmy na tym, że siedzieliśmy w kawiarni przy wejściu i do nas podchodzili wszyscy ci ludzie, pytając, jak udało nam się osiągnąć takich wspaniałych wyników na partnerach, z którymi pracowaliśmy.Wyjaśniliśmy wszystkich, że bardzo duża powodem tego jest to, że mamy te możliwości z punktu widzenia technologii CRM.Wtedy właśnie przyszedł w ruch koła.Dlaczego piszesz tylko o grach?Nie myśleli o tym, aby przejść w inne branże?To był właśnie ten problem, który odkryliśmy z każdym innym systemem na rynku.Zostały one stworzone dla innej branży, a następnie próbował ją przenieść na gry online.Tradycyjny sklep e-commerce jest bardzo różni się od tego, jak gracz wchodzi w interakcje z marką kasynie online.Ich modele segmentacji były dość ograniczone i trudno było poszerzyć ich.Były one dość nieporęczne do pracy.Wiedzieliśmy, jak powinien wyglądać skuteczny proces roboczy z naszego punktu widzenia, bo wiedzieliśmy, że marnuje czas.Dlatego początkowo trzeba było budować go dla siebie, bo nie mogliśmy znaleźć alternatywę na rynku, która została zbudowana dla gier online i nadawała by się do tego celu.Zawsze jest problem z tym, aby być odpowiedzialnym z CRM - zwłaszcza w grach.Jak branża może doskonalić się w tej dziedzinie?Możemy zapewnić operatorom tylko najlepsze możliwości w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi.Widzę, że przemysł przenosi się do bardziej rozsądnego podejścia do tego za pomocą narzędzi, otaczających ją.Posiadamy modele, które stworzyliśmy wewnątrz CRM, aby pomóc określić, jak zdrowi zawodnicy, i jeśli trzeba badać jakieś potencjalne problemy z hazardem.Zrobiliśmy wszystkie zgody, mając do czynienia ze sprzężeniem zwrotnym gracza w czasie rzeczywistym.Ma dobrą pozycję, aby sobie z tym poradzić.Nawet zwykła krajobraz odgrywa w tym rolę, ponieważ są one ustalane wiele wymagań ze swojej strony, które muszą być zarządzane CRM i monitorowane.Jeśli pracujesz na czterech lub pięciu rynkach, trzeba mieć pewność, że system, z którym pracujesz, ostrzeże cię na wypadek, gdyby trzeba coś z tym zrobić.W jakim stopniu nowa ustawa o GDPR zrobił sytuację jeszcze bardziej skomplikowane?Każdemu człowiekowi trudno żyć zgodnie z prawem.Myślę, że fakt, że nasz system została założona w czasie rzeczywistym i że u nas był model segmentacji klientów, pozwoliło nam poradzić sobie z tym, upewniając się, że zgody były zawsze aktualne.U nas nigdy nie było żadnych problemów z tym materiałem.Nasz system zawsze był w etui w infrastrukturze operatora.Nam nie jest potrzebny dostęp do danych graczy, co zawsze było łatwiej, ponieważ mogą one tworzyć swoje własne umowy danych.Jak twoim zdaniem zmieniła się i wychowała firma za te trzy lata, że to działa?To było bardzo ciekawe.Rozwijamy się bardzo organicznie.Fast Track ma trzech założycieli, i od samego początku staraliśmy się w niego swoje własne pieniądze, dlatego rozwijamy się bardzo odpowiedzialnie, ale wykorzystali możliwości, kiedy tylko mogli.Wraz z nadejściem operatorów na pokład, myślę, marka osiągnęła wielkiego szacunku na rynku.Po ICE London w tym roku mieliśmy około 140 operatorów, z którymi musimy pracować.Teraz nasz wzrost przyspieszył w porównaniu z poprzednimi latami, i z punktu widzenia nowego biznesu jesteśmy w pełni wyłaczali swoją uwagę na CRM.Fast Track oferuje, jak "chwile" mogą być wykorzystane do osiągnięcia najwyższych poziomów zakupu i utrzymania.Czy możesz wyjaśnić trochę o tym, jak mogą one być skutecznie wykorzystywane w grach online?Wierzymy, że kluczem jest to, aby kierować gracza w odpowiednim momencie i z odpowiednią ofertą na samym receptywnym kanale.Wiedza o tym, kiedy trzeba wchodzić w interakcje z graczem, jest bardzo ważną częścią.Tradycyjnie koncentruje się na tym, jak długo gracz komunikował się z tobą, ale rozważamy możliwość przewidzieć, kiedy gracz z największym prawdopodobieństwem wróci i wda się w walkę, gdy odbiega on od tego zachowania.W ten sposób możemy stworzyć momencie, jak prawdopodobnie powrót gracza.Jeśli weźmiesz, na przykład, graczy, którzy grają tylko w dniu wypłaty, nie powinny one być uznane za nieaktywne, dopóki nie wrócą na następny dzień wypłaty.Większość firm działa z historycznymi polami danych, aby określić te rzeczy, podczas gdy używamy chwile do tego.Błyskawiczne myślenie gwarantuje, że twój program współpracy będzie bardzo skoncentrowane.Jak uważasz, jaka przyszłość czeka CRM?Organizacji teraz muszą digitalizacji całą swoją organizację.To jest to, że bardzo mocno się zmieni w przyszłości.Aby być naprawdę skuteczne w CRM, wszystkie różne systemy i platformy powinny działać w sposób skoordynowany.To, jak pracujemy teraz, poruszając się między różnymi platformami i systemami i będąc w pełni zależne od ludzkiego współdziałania, w rzeczywistości nie jest skalowany, gdy zaczynasz myśleć o osobistym podejściu i personalizacji.Uważam, że przyszła strategia marketingowa retencji będzie bardzo koncentruje się na tym, co ludzie robią na miejscu, gdy gracze faktycznie z tobą, a nie na tym, kiedy gracz nie ma na miejscu, jak teraz działa większość CRM.Klucz w tym, aby mieszać i tworzyć cykle życia, będąc na marce. wind creek kasyno hazard wiek.